kolik koupit na výrobu kytiček?

Kytičky, stromečky ...

kolik koupit na výrobu kytiček?

Příspěvekod prometka » ned 15. srp 2010 19:35:47

Ahoj holky,
jsem tu nováček, momentálně se zajímám především o výrobu kytiček a stromečků z korálek. Šperky zatím jenom okrajově.
Chystám se do Jablonce a potřebovala bych poradit kolik si mám tak koupit korálků. S kytičkama jsem teprve začala a ráda bych si udělala nějakou zásobu, abych nemusela pořád přiobjednávat z internetu. Poradíte?

Díky:-)
prometka
 
Příspěvky: 53
Registrován: stř 11. srp 2010 15:19:56
Bydliště: Plzeň

Re: kolik koupit na výrobu kytiček?

Příspěvekod Petulienka » pon 16. srp 2010 6:53:06

Ahojek, nevím sice na jaké kytičky a stromečky se chystáš, ale pokud chceš něco podle knížky Květiny a stromečky z korálků od Klára Žejdlová tak spotřeba korálků je trošku větší. Ale není nutné mít úplně pravidelné korálky, protože lehká nepravidelnost se v tom ztratí. Takže bych spíše sáhla po větších balíčcích třeba ne úplně pravidelných korálků než po klasických malých balíčcích.
Má-li problém řešení nemá smysl dělat si starosti, nemá-li řešení starosti Ti nepomohou.
Petulienka
 
Příspěvky: 73
Registrován: sob 30. led 2010 12:18:32
Bydliště: Ostrava
Úroveň: Věčný začátečník, kritiku vítám :)

Re: kolik koupit na výrobu kytiček?

Příspěvekod prometka » pon 16. srp 2010 7:20:30

Přesně na tyhle se chystám, respektive jsem už něco podobného zkoušela podle zahraničních knížek....
Kolik tak stojí tyhle větší pytlíčky? Já naposled kupovala u nás cca 25g za 20Kč, což mi přijde docela dost, ale zase byly nádherně pravidelný.
prometka
 
Příspěvky: 53
Registrován: stř 11. srp 2010 15:19:56
Bydliště: Plzeň

Re: kolik koupit na výrobu kytiček?

Příspěvekod Petulienka » pon 16. srp 2010 10:39:36