Ahoj.
Tohle téma je mi blízké, taky pracuju jako finanční poradce a problém s tím, kde přijít ke klientům, znám moc dobře.
Vyzkoušeno mám ledacos, od úplně nejpříšernější formy oslovování klientů někde na ulici, na náměstí, tak jak to ve velkých městech běžně dělají různí prodejci tarifů, přes trochu mírnější formu - reklamní stánky postavené někde v marketech, oslovování lidí kteří projdou kolem - to není až tak špatná varianta, neprší na tebe

, díky stánku s reklamou firmy lidi hned vědí kam si tě zařadit, vypadá to trošku profesionálněji, ale tak jako tak, devadesát procent lidí se s tebou bavit prostě nebude.
Vyzkoušeno máme rozhazování letáků všude možně, naprosto marný...
Někteří kolegové chodí naprosto na férovku po panelácích, odshora dolů zvoní od dveří ke dveřím... Na menších městech to ještě jakžtakž fungovat může, ve větších těžko.
Totéž jsme zkoušeli s tím, že jsme třeba dva dny předtím lidem naházeli do schránek dopisy s informací, že jim chceme nabídnout finanční poradenství a tehdy a tehdy příjdeme. Trošku lepší, ale zázraky čekat nelze.
V každým případě všechny tyhle formy jsou poměrně drsný a otravující, ale pokud takhle agresivně hraje konkurence, tak čekat v koutě že si tě klient najde sám a ještě ocení že neotravuješ, tak to bysme se nedočkali

Úplně nejlepší je opravdu stavět klientelu na získávání kontaktů na známé od současných klientů. Pokud to navíc bude klient kterému jsi opravdu nějak pomohla a má s tebou dobrou zkušenost, nebude ti dávat kontakt na známé aby je potýral, ale aby jim pomohl. Dá to mnohem míň práce a moci se opřít o to, že jsi jim byla doporučena, je k nezaplacení.
Držím palce, zezačátku je to docela boj, ale když vydržíš to nejhorší, bude jen líp

Jestli bys k tomu ještě něco chtěla, klidně písni SZ.