když prodejce "nefunguje"

Volný pokec na libovolné téma

když prodejce "nefunguje"

Příspěvekod Terezka » čtv 10. pro 2009 19:46:40

nejedná se o prodej korálků ale musím se zeptat, protože už jsem fakt vyčerpala snad všechno co mě napadlo - ještě jsem teda nezkusila vymahačský gorily *rofl1*
ale k věci - prodávala jsem skrz aukro mobil - fotky plus nějakej technickej popis - koupil si ho jeden člověk, na aukru má dobré hodnocení jak nákupčí tak prodejce, tak fajn, poslal peníze do ! 4 dnů ! mu přišel balík ale nelíbil se mu stav zboží - ve skrze mám prej posunutej displej a rezatou baterku - není to fakt ale budiž, souhlasila sem teda s vrácením peněz a zasláním zboží zpět mě
zaplatila jsem poslední týden v listopadu a do dneška nic nedorazilo, na začátku tohohle týdne (v pondělí 7) jsem psala email jakože tak co teda? byla mi doručena odpověď že byl časově vytížený a že teda balík v po odpoledne odchází, do dneška nepřišel - chápu že má pošta s doručování problémy, hlavně před vánoci, ale v úterý ráno ke mě odcházel balík z liberce - což je skorem půlka republiky ode mě - a ve středu ráno mi u pošťačka stepovala u dveří :?
už fakt nevím jak to řešit, napadlo mě akorát že tedy počkám jestli se neobjeví ještě zítra a pak že to tedy začnu řešit prostřednictvím aukra - myslím že tam je možnost nějakého sporu nebo něco podobného
ehm, na dnešní ranní email ať mi laskavě zašle číslo zásilky - to má každá doporučená a dá se to dohledat, ale musí se na poštu - vůbec neodpověděl
nenapadá, anebo nemáte přímo s něčím podobným zkušenost?
Uživatelský avatar
Terezka
Borkyně měsíce |
 
Příspěvky: 243
Registrován: úte 09. čer 2009 19:34:03

Re: když prodejce "nefunguje"

Příspěvekod spuka » čtv 10. pro 2009 20:05:25

Na aukru je možný vést nějakým způsobem spor. Bohužel i mně se jednou povedlo, že jsem zaplatila zboží ... přehodila jsem čísla v čísle účtu, platba nedorazila kam měla a prodejce se mnou začal vést spor. Chybu jsem napravila a nějak se to vyřešilo. Když si nebudeš vědět rady, tak bych napsala na nějaký kontaktní info adresy na aukru, jak máš postupovat.
Samotný negativní komentář to asi nespraví.
Tak hodně zdaru a pevné nervy. ;)
Uživatelský avatar
spuka
 
Příspěvky: 44
Registrován: pon 22. čer 2009 10:41:47

Re: když prodejce "nefunguje"

Příspěvekod Terezka » čtv 10. pro 2009 20:16:22

spuka píše:Na aukru je možný vést nějakým způsobem spor. Bohužel i mně se jednou povedlo, že jsem zaplatila zboží ... přehodila jsem čísla v čísle účtu, platba nedorazila kam měla a prodejce se mnou začal vést spor. Chybu jsem napravila a nějak se to vyřešilo. Když si nebudeš vědět rady, tak bych napsala na nějaký kontaktní info adresy na aukru, jak máš postupovat.
Samotný negativní komentář to asi nespraví.
Tak hodně zdaru a pevné nervy. ;)

tak ten dám stejně *jump* ale jenom co budu mít balík v ruce *jump*
Uživatelský avatar
Terezka
Borkyně měsíce |
 
Příspěvky: 243
Registrován: úte 09. čer 2009 19:34:03

Re: když prodejce "nefunguje"

Příspěvekod Terezka » čtv 10. pro 2009 20:16:22

spuka píše:Na aukru je možný vést nějakým způsobem spor. Bohužel i mně se jednou povedlo, že jsem zaplatila zboží ... přehodila jsem čísla v čísle účtu, platba nedorazila kam měla a prodejce se mnou začal vést spor. Chybu jsem napravila a nějak se to vyřešilo. Když si nebudeš vědět rady, tak bych napsala na nějaký kontaktní info adresy na aukru, jak máš postupovat.
Samotný negativní komentář to asi nespraví.
Tak hodně zdaru a pevné nervy. ;)

tak ten dám stejně *jump* ale jenom co budu mít balík v ruce *jump*
Uživatelský avatar
Terezka
Borkyně měsíce |
 
Příspěvky: 243
Registrován: úte 09. čer 2009 19:34:03

Re: když prodejce "nefunguje"

Příspěvekod murjel » pon 22. úno 2010 1:20:02

Dobrý den.
Na aukru sice máte možnost vést spor, ale je to k ničemu, musela byste požádat přímo pracovníky aukra, aby zasáhli a zprostředkovali celý spor, tedy aby do něho zasáhli, jinak nezasáhnou a nechají to na Vás dvou, jestli se dohodnete.
Máte ještě jedno řešení, protože znáte adresu onoho kupujícího a zároveň prodejce, napište mu do emailu, že když nedostanete telefon zpět do 1týdne, tak že pošlete na živnostenský odbor v místě bydliště hlášení o tom, že prodává a nakupuje na aukru a tím vlastně podniká a že jestli nemá živnostenské oprávnění, tak se dopouští trestného činu neoprávněného podnikání. A dále, že toto hlášení dáte na vědomí FÚ dle místa bydliště.
Jak se říká, papár unese všechno a pohrozit mu tím můžete. Pak záleží na tom, zda je splachovací, nebo zda bude riskovat, že to doopravdy uděláte. Ještě bych mu to pro jistotu poslala v písemné podobě na jeho adresu doporučeně, protože pak se dá dohledat, kdy to převzal.
Na tokovéhle vykuky se holt musí trošku více z ostra.
Já má mpodobnou zkušenost zde přímo, když na předchozím fóru, které již není v běhu, byl současně i eshop a objednala jsem si některé korálky a poslala peníze dle objednávky, včetně poštovného. Následně mne původní majitelka fóra podobného názvu jako je tohle kontaktovala emailem, zda ještě požadované zboží chci, tak jsem jí napsala, že ano. Zboží nedorazilo, ale ta dotyčná neměla ani tolik slušnosti, aby zaplacenou částku vrátila zpět na účet, odkud platba přišla. Dnes je to již s úroky docela slušná částka, takže to předám soudu, aby to vymáhal, jako neoprávněné obohacení, jen pokud se mi podaří zjistit, kdo vedl fŕum podobné tomuto před tím, než bylo toto založeno. Většina z diskutujících si ho zajisté pamatuje a určitě pomůže kontaktem na původního vlastníka tohoto fóra.
Jinak přeji všem vespolek hezký a poklidný den, pokud možno ničím zlým nerušený.
murjel
 
Příspěvky: 5
Registrován: sob 10. říj 2009 16:57:20


Zpět na Pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron