
ale k věci - prodávala jsem skrz aukro mobil - fotky plus nějakej technickej popis - koupil si ho jeden člověk, na aukru má dobré hodnocení jak nákupčí tak prodejce, tak fajn, poslal peníze do ! 4 dnů ! mu přišel balík ale nelíbil se mu stav zboží - ve skrze mám prej posunutej displej a rezatou baterku - není to fakt ale budiž, souhlasila sem teda s vrácením peněz a zasláním zboží zpět mě
zaplatila jsem poslední týden v listopadu a do dneška nic nedorazilo, na začátku tohohle týdne (v pondělí 7) jsem psala email jakože tak co teda? byla mi doručena odpověď že byl časově vytížený a že teda balík v po odpoledne odchází, do dneška nepřišel - chápu že má pošta s doručování problémy, hlavně před vánoci, ale v úterý ráno ke mě odcházel balík z liberce - což je skorem půlka republiky ode mě - a ve středu ráno mi u pošťačka stepovala u dveří

už fakt nevím jak to řešit, napadlo mě akorát že tedy počkám jestli se neobjeví ještě zítra a pak že to tedy začnu řešit prostřednictvím aukra - myslím že tam je možnost nějakého sporu nebo něco podobného
ehm, na dnešní ranní email ať mi laskavě zašle číslo zásilky - to má každá doporučená a dá se to dohledat, ale musí se na poštu - vůbec neodpověděl
nenapadá, anebo nemáte přímo s něčím podobným zkušenost?